Vážení rodičia a milí žiaci!
V školskom roku 2023/2024 sme sa zapojili do národného projektu Podpora pomáhajúcich profesií 3 vďaka, ktorému sme získali pracovné miesta pre podporný tím, ktorý bude pracovať so žiakmi, ktorí to budú potrebovať. Jednou z kľúčových pracovných pozícií je školský psychológ, ktorý bude poskytovať odbornú psychologickú starostlivosť pre žiakov, rodičov a pedagógov.
Školský psychológ poskytuje odborné činnosti v rámci:
- orientačnej psychologickej diagnostiky,
- prevencie a krízovej intervencie,
- individuálne alebo skupinové poradenstvo žiakom, rodičom a pedagógom.
Školská psychologička, Mgr. Mária Grudinina, je k dispozícii žiakom, rodičom a pedagógom prostredníctvom e-mailu: skolskypsychologlendak@gmail.com, a osobne, denne v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. na hornom poschodí pri riaditeľni.
O psychologické služby školskej psychologičky môže požiadať:
- žiak osobne, prostredníctvom triedneho učiteľa alebo výchovného poradcu. Ak by žiak/žiaci potrebovali kontaktovať školskú psychologičku iným spôsobom, môžu tak urobiť prostredníctvom e-mailu: skolskypsychologlendak@gmail.com,
- rodič/ia žiaka (resp. zákonný zástupca) osobne, prostredníctvom triedneho učiteľa alebo e-mailom: skolskypsychologlendak@gmail.com,
- učiteľ /vychovávateľ osobne alebo prostredníctvom e-mailu: skolskypsychologlendak@gmail.com, kedykoľvek pondelok – piatok od 7:00 hod. do 15:00 hod., ak školská psychologička nevykonáva psychologické vyšetrenie alebo inú odbornú činnosť.
- Ďalšia spolupráca bude prebiehať podľa vzájomnej dohody.
Školská psychologička Mgr. Mária Grudinina:
- Vyštudovala jednoodborovú psychológiu na Univerzite sv. Cyrila a Metoda v Trnave.
- Počas štúdia sa pravidelne zúčastňovala letných táborov pre deti s pervazívnou vývinovou poruchou (PAS) ako ich asistentka.
- Pracovala v Prahe v Centre terapie autizmu, kde získala veľa praktických zručností a vedomostí ako vhodne pracovať s týmito deťmi.
- Svoje skúsenosti využila pri práci v špeciálnej škole a v CŠPP v Poprade, kde okrem odbornej psychologickej činnosti, individuálnou formou viedla nácvikové hodiny pre deti s PAS a odborné semináre pre rodičov a učiteľov.
- Venovala sa práci s deťmi a mládežou v oblasti prežívania, šikanovania, komplexnej vývinovej traumy a pod.
- Pri svojej práci využíva nadobudnuté skúsenosti a vedomosti z absolvovaných seminárov a výcvikov.
- Aktuálne sa zúčastňuje výcviku „Terapie hrou a filiálnej terapie“.
Vedenie školy